آزمایشگاه ART

از اصلی ترین بخش های مرکزناباروری ارمغان در طبقه ی چهارم با همکاری مجرب ترین متخصص جنین شناس کشوری، وکارشناسان ارشد باتجربه ی آزمایشگاهی با مدرن ترین تجهیزات روزآزمایشگاهی جهت انجام لقاح آزمایشگاهی میباشد. که علاوه بر انجام IVF ،(عملهای لقاح خارج رحمی )، ICSI (میکرو اینجکشن)، Embryo Freezing، ovocyte Freezing، Sperm Freezing ،Zona Hatching (ایجاد شکاف یا نازک کردن پوسته جنین به منظور افزایش شانس حاملگی ) ،پروسه تشخیص وانجام تعیین جنسیت و بررسی آنوپلوییدی قبل از انتقال جنین ( PGS ) ،و تشخیص بیماریهای ژنتیکی قبل از انتقال جنین ( PGD)میسر می باشد.

آزمایشگاه اندرولوژی

خدمات آن شامل اسپرموگرام ،Processing Sperm، IUI ، برداشت اسپرم از نسج بیضه ( TESE) ،برداشت اسپرم از اپید یدیم ( PESA) می باشد.

اتاق های عمل ناباروری این مرکز

دارای ۲ اتاق عمل با کادری متخصص ومجرب و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های سونو گرافی،لاپاراسکوپی ،هیستروسکوپی می باشد، که در یک اتاق عمل تخمک کشی و انتقال جنین ودراتاق دیگر اعمال جراحی مرتبط با درمان ناباروری (لاپاراسکوپی ، هیستروسکوپی، کورتاژ ) انجام می شود .

اتاق ریکاوری

جهت مراقبت بعداز عمل بیماران سرپایی که نیاز به استراحت حدود 3 ساعت دارند.

کلینیک فوق تخصصی ناباروری

این واحد در طبقه ی سوم مرکز بوده وفضای فیزیکی آن متشکل از بخش های مدیریت ، پذیرش ، مشاوره، سونو گرافی ، تغذیه ، روان شناسی ، ژنتیک وکلینیک تخصصی زنان می باشد.

مشاوره

در این قسمت کارشناسان مامایی باسابقه ومتعهد ، مشاوره ی زوجین را انجام داده و سپس اقدام به تشکیل پرونده جهت ویزیت اولیه می نمایند.مشاوره های تخصصی در زمینه ی روان پزشکی ،ژنتیک ،داخلی ،قلب ،مشاوره های حقوقی در زمینه ی اهداو تغذیه برای زوج های نابارور نیز در این قسمت انجام میشود .پاسخگوی تمام سوالات حضوری وتلفنی در ساعات اداری می باشند.

بخش بستری

این بخش برای بیمارانیکه تحت عمل جراحی قرار گرفتند و برای ترخیص از مرکز نیاز به استراحت دارند ، تجهیز گردیده است

واحد بیماران بین الملل (IPD)

واحد بیماران بین الملل(IPD) مرکز ارمغان سعی بر آن دارد تا بتواند با ایجاد هماهنگی های لازم بهترین و با کیفیت ترین خدمات تشخیصی و درمان ناباروری را برای بیماران خارجی فراهم نماید

Instagram WhatsApp WhatsApp
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.